Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2014. április 30., szerda

Lelkes

Itt vagyok. Rendszeresen és lelkesebben edzek, mint valaha.

Annak, hogy miért nem írom most a blogot az az oka, hogy most eléggé lefoglal egy probléma és teljesen kitölti a fejemet. A varrás se nagyon megy. Alkotok persze, főleg mert végre úgy akarok öltözködni, ahogy tetszik, csak nem akkora erőbedobással. Arról van szó, hogy borzasztóan össze szeretnénk már költözni a párommal. Nálunk ez elég problémás, egyikünknél sem egyszerű a család szempontjából a helyzet. Idén vált reális céllá, hogy keressünk egy lakást és MENJÜNK. Egyelőre albérletbe, később meg majd meglátjuk. Kisvárosban pedig még albérletet találni sem egyszerű, szóval ez nagy probléma. Zavar és nemigen tudok máson gondolkodni. Ha túl leszünk ezen, akkor egy sokkal kiegyensúlyozottabb élet vár rám, amit nagyon-nagyon várok. De addig se blog írás, se varrás. Legalábbis teljesen lelkesedéssel nem megy.
Az edzéseim jelenleg a fenekemre-hasamra fókuszálnak. Április 12-én jártam a szombathelyi ZÓNA turnén, személyesen is találkoztam Péntek Enikővel. Annyira jó volt az ottani edzés, hogy motiváltabb vagyok, mint valaha. Rengeteg kedves ember, sok mosoly, kemény edzés. Felvettek egy facebook csoportba, ott is rengeteg az inspiráló ember. 
Azóta újra intervallumozok, szépen pucolja le rólam a tél maradványait. A fenekemre súlyokkal és intenzív ugrálós gyakorlatokkal edzek. A felsőtestem kicsit most háttérbe szorult, igyekszem pótolni.
Íme egy kép, hogy lássátok, nem híztam el: 
Azon vagyok, hogy nyárra tökéletes legyen az a hátsó :)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012